Ahad, 26 September 2010

FOTO RAYA MENARIK - KENANGAN DI KAMPUNG


AYAH-HJ MOHD MORSHIDI


IBU-HAJAH TAIBAH
(BLOG NI SEMPENA NAMANYA)


MOHD AKMALUL HAKIM

SITI NUR 'AFIIFAH


SITI NUR SAKIINAH

Alhamdulillah kembali dengan cerita raya.Sibuk betul,hinggakan terbiar blog ni...
Semoga sahabat selensa di sana tetap sihat selepas puasa.Dah habis puasa enam?Kalau belum masih ada peluang lagi untuk melakukannya,rugi kalau tak buat.

Memang impian saya untuk bergambar di studio sekeluarga.Tapi apa kan daya kosnya pun boleh tahan.Jadi saya nak buat sesuatu untuk 'anniversary kami yang ke-8' (berkahwin dalam bulan Syawal).Semoga perkahwinan kami diberkati Allah dan mendapat redha-Nya.

Semua foto-foto di atas 'diklik' oleh anak buah yang juga 'fotografer perkahwinan'.Memang berbeza kalau orang-orang yang dah 'pro' ambik kan....
Actually gambar tu bukan di ambik dari studio,kat rumah ja.Tapi sorang lagi anak yang sulung tak nak bergambar solo...hu..hu apalah moodnya hari tu.
Apa pun kalau anda berminat untuk 'menempah' anak buah saya ni boleh la bagitau saya ya ek....(TERUTAMA DI KUCHING)
Kalau melalui facebook boleh 'add' "indahpengantin@yahoo.com" sebagai teman.
Kalau melalui blog boleh juga tapi nampak belum siap ja lagi....
sila klik DI SINI

Semoga anak buah saya ni-IEWAN,berjaya dalam bidang yang diminati.Jadilah fotografer yang beriman......k

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

DARI SEKETUL DAGING YANG BERNAMA HATI...

HATI INI MILIK ALLAH;
DICIPTAKAN OLEH ALLAH;
UNTUK MENCINTAI ALLAH....
 

LENSATAIBAH.BLOGSPOT.COM | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates